preskoči na sadržaj

Osnovna škola Rugvica

Login
Vremenska prognoza

e-dnevnik

Upisi u 1. razred

Izaberi srednju školu

 

Office 365

Office 365 je besplatan za sve učenike i nastavnike

HŽ Putnički prijevoz

Kutak školskog liječnika

Odbojka za učitelje

Kalendar
« Travanj 2024 »
Po Ut Sr Če Pe Su Ne
1 2 3 4 5 6 7
8 9 10 11 12 13 14
15 16 17 18 19 20 21
22 23 24 25 26 27 28
29 30 1 2 3 4 5
6 7 8 9 10 11 12
Prikazani događaji

Arhiva dokumenata
eTwinning

Projekti


Dabar

Dabar

Sigurnost

Kako zaštititi dijete

CERT

CARNet portali

 

Institucije

 

Anketa (mala)
Kako vam se sviđa web stranica škole?




brojač
Ispis statistike od 4. 8. 2010.

Ukupno: 1748663
Ovaj mjesec: 2836
Ovaj tjedan: 797
Danas: 1
Vijesti
Povratak na prethodnu stranicu Ispiši članak Pošalji prijatelju
Veliki uspjeh Maje Močljanin, 4. a
Autor: Sanja Hanžek Hrastinski, 16. 12. 2021.

Istražujući različite stilove učenja, među učenicima 4.a razrednog odjela, utvrđeno je da je većini učenika primarni auditivni stil učenja, a odmah zatim slijedi vizualni stil dok je tjelesni stil učenja najmanje zastupljen.


Način na koji uče auditivni učenici: najbolje uče kada čuju neku informaciju, čitaju i uče naglas, izrađuju i preslušavaju audiozapise.

Način na koji uče vizualni učenici: uče uz pomoć različitih slikovnih prikaza (grafički prikazi, mentalne mape), označavanje sadržaja.

Način na koji uče učenici s tjelesnim stilom učenja: kreću se prilikom učenja i ponavljanja, sadržaje povezuju s vlastitim primjerom, izrađuju razne modele i sl.

Uvažavajući  istraženo, učenica Maja Močljanin nastavnu je temu Prošlost domovine (7 nastavnih jedinica) auditivno obradila uz vizualni prikaz. Naime, u svojim videozapisima učenica pripovijeda povijesne priče o prošlim događajima i o značajnim osobama iz Hrvatske koristeći informacije iz udžbenika Priroda, društvo i ja 4 (tekstualni zapis, ilustracije) te pripadajuće radne bilježnice.

Učenica u videozapisima događaje iz prošlosti smješta u vremenske okvire (vrijeme doseljenja Hrvata, najznačajniji vladari - Tomislav, Krešimir, Zvonimir, Bašćanska ploča, početak Domovinskoga rata, osamostaljenje Republike Hrvatske, ulazak Republike Hrvatske u Europsku uniju).

Gledajući i slušajući Majine kratke videozapise, svaki učenik može razumjeti da je hrvatska prošlost duga i bogata povijesnim događajima, da su je obilježile mnoge značajne osobe po kojima su neki dobili ime, po kojima su imenovane pojedine ulice, trgovi i  škole te da su imali važan utjecaj i na naš život.

Majine snimke zapazili su članovi učiteljske grupe, a vrlo brzo i autori gore navedenog udžbenika (N. Štambak, T. Šarlija, D. Mamić, G. Kralj, M. Bulić) koji su iskazali divljenje prema viđenome.

Tim za Prirodu i društvo (autori udžbenika), izdavačke kuće Alfa, odlučio je nagraditi Maju za njezin trud i rad te je ovih dana nagrada obradovala našu učenicu.

Prema najavljenome, uskoro slijedi i “službeni sastanak” glavne urednice za Prirodu i društvo s Majom preko virtualne platforme.

Maja,

ponos razrednog odjela, divljenje i podrška članova učiteljske zajednice, zahvala i nagrada autora udžbenika Priroda, društvo i ja 4

Bravo!!

                                                                                                       Tekst napisala: Danijela Klajn

Majini videozapisi:

1. Hrvati u novoj domovini

2. Hrvatska u doba knezova i kraljeva

3. Hrvatska u europskom okruženju

4. Kako se živjelo u srednjem vijeku

 

 

 





[ Povratak na prethodnu stranicu Povratak | Ispiši članak Ispiši članak | Pošalji prijatelju Pošalji prijatelju ]
preskoči na navigaciju